Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzybcia
Ekspert
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 18:49, 11 Sty 2007 Temat postu: Ale jaja |
|
|
As announced on the USMLE website at [link widoczny dla zalogowanych] there are plans to
incorporate multiple-choice items with associated audio and/or video
content into the Step 1, Step 2 CK, and Step 3 exams. These items will
be introduced no earlier than Summer 2007. An announcement will be
posted to the USMLE website approximately two months before any items
with associated media clips appear on an actual USMLE examination.
No wiecie co...jakby ten egzamin juz nie byl wystarczajaco trudny!!!!!!!!! MULTIPLE CHOICE!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Dea
Aktywny
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:28, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No to trzeba się sprężać żeby chociaż step 1 zdać na starych zasadach. Ale swoją drogą myślę sobie, że dla osób myślących nie jest to takie złe, bo w sumie może multiple choice trochę przykosi stukaczy hmm nadzieja wiadomo czyją matką, ale w sumie dobry zawsze się obroni (powiedziała pewna siebie zobaczymy jak się popiszę na teście )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
anka
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:28, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Audio-video... no jeszcze tego brakowało Mnie pewnie ten zaszczyt nie ominie
Co do multiple choice to w opisie każdego stepu jest napisane że składa się z multiple-choice questions i tak zawsze było. Oni to widać inaczej rozumieją, nie mamy co się martwić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
grzybcia
Ekspert
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 22:36, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Anka dzieki!!!!Moze rzeczywiscie o to chodzi bo ja multiple nie lubie.
Dea gratuluje pewnosci siebie.U mnie jest inaczej im mam wiecej wiedzy tym mniej chetnie sie nia popisuje i chwale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Dea
Aktywny
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:48, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
EEE ja tam pewna siebie nie jestem, ale po doświadczeniach niemal całych już studiów stwierdzam, że tak to już jest, że jedni się uczą, a drudzy dostają piątki ;p hmm zobaczymy jak się wykażę jutro na egzaminie z urologii, w poniedziałek z gineksów a w nastepny poniedziałek pediatrii-niezły rajd, ale wszystko po to, że móc sobie zrobić 3 tygodnie ferii z usmle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
grzybcia
Ekspert
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 22:57, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No wiesz:urologia + ginexy =pediatria if u know what I mean.
Scenariusz o ktorym piszesz przypomina mi najbardziej schemat dzieci profesorow dziekanow i rektorow.Ale moze sie myle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Dea
Aktywny
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:02, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tak to równanie jest jak najbardziej poprawne
Ale schemat, że jedni się uczą...chodziło mi o tym, że jedni moga ryż ryć i ryć a niestety na egzaminie gdy trzeba się wykazac mysleniem, wychodzi nagle wielki zonk a o dzieciach profesorskich nie wspominam bo to zupełnie inna patologia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Barreg
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 23:35, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ale schemat, że jedni się uczą...chodziło mi o tym, że jedni moga ryż ryć i ryć a niestety na egzaminie gdy trzeba się wykazac mysleniem, wychodzi nagle wielki zonk |
Ja się nie zgadzam z tą opinią - przynajmniej u mnie tak jest że na egzaminach myślenie na niewiele się przydaje, a wyłożyć się można jedynie na pytaniach, które pierwszy raz widzisz na oczy.
Spryt i myślenie przydaje się natomiast żeby z morza informacji wybrać te high-yield i ograniczyć czas spędzony przed książkami, jednak nigdy nie przeskoczysz osoby, która uczyła się 5 razy dłużej - bo zawsze zdarzą się szczegóły o których nie masz pojęcia.
Sukces na medycynie = praca + sumienność + motywacja taka jest moja teoria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
grzybcia
Ekspert
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 23:42, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tak barreg zgadzam sie z Toba.Na testach polskich myslenie mzna schowac do duszy,ja juz dawno je "odstawilam"i teraz sie rozkrecam.Moze ewentualnie na ustnych przynajmniej u nas mozna bylo kombinowac-ale nie np na biochemii gdzie kazano rysowac wzory aminokwasow-to jest Myslenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
anka
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:45, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Oj chyba usmle to jest egzamin na którym korelacja ilość nauki/wynik jest proporcjonalna. Chociaż na pewno są wyjątki - if u know what I mean Grzybciu
Ludzie którzy mają wiedzę ale wykładają się na egzaminach zwykle po prostu wybrali nieodpowiednią strategię nauki. Jeżeli ktoś np. robi mało testów to bedzie miał problem żeby w ciągu minuty przestawić się z prostego odtwarzania na skojarzone myślenie.
Co do tych multiple-choice to sprawdziłam jeszcze w FA, tam też jest napisane multiple-choice format, czyli wszysto pod kontrolą
Audio/video da się jakoś przeżyć, ale gdyby tak zaserwowali 5 odpowiedzi i 5! możliwosci to byłby niezły harcore
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
anka
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:53, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ciekawe czy ktoś kiedyś wpadnie na pomysł żeby te nasze studia zreformować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
grzybcia
Ekspert
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 23:55, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
hehe Aniu wiem ze pewnie trudno czasem to zrozumiec ale czasem sa tez lenie ktore maja szczescie i robia np pytanie ktore 9%osob wszystkich robiacych dobrze zrobilo-bo wykluczaja nie pasujace.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
anka
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:14, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Dea
Aktywny
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 2:52, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, że nie na każdym egzaminie można się wykazać myśleniem vide np mój dzisiejszy egz z urologii, gdzie na dzien dobry powiedziano nam, że pytania byly ukladane na test tak, ze otwarto ksiazke (autorstwa szefa zakladu) i wypisywano z niej pytania. Ale zdarzają się takie perełki, zwłaszcza na tzw koronnych (przynajmniej dla mnie) przedmiotach z AM jak fizjologia,patofizjologia, interna a takze u rozsadnych egzaminatorów na ustnych, gdzie wiedze ktorą się ma trzeba przekuc na praktykę lub też wykazać się znajomością rzeczy naprawdę istotnych a nie pierdoł, którymi i tak zajmują się specjaliści danej dziedziny. Poza tym egzaminy to TYLKO egzaminy, uczymy się dla siebie, zwłaszcza jak jest się już na wylocie studiów i za parę miesięcy przyjdzie pisać recepty, kierować na badania, diagnozować. Naprawdę to czy ma się 3 czy 5 z egzaminu ma niewielkie znaczenie w tym momencie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
hanta
Aktywny
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: USA
|
Wysłany: Pią 17:56, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tak sie zastanawiam tylko..
..ktos pisze testy za dzieci profesorskie? czy tez sie musza nauczyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|